Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:

Kawasaki ER 6F ABS

De Kawasaki ER 6 F ABS is een zeer populaire motorfiets onder de motorrijders. Niet alleen vanwege zijn uitdagende uiterlijk maar vooral omdat de motorfiets voor vele doeleinden ingezet kan worden. Of je hen nu gebruikt om naar je werk te rijden of om samen met je vrienden lange reizen of korte sportieve ritten te maken, de Kawasaki ER 6 F ABS is van alle markten thuis. Omdat deze Kawasaki ER 6 F ABS al vanaf het moment dat hij op de markt kwam een zeer populaire motor is gebleken is er in de loop van de jaren niet heel veel aan veranderd en alleen maar verbeterd.
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2007, 72688 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 2.995,- p/mnd klik hier
2007, 44118 Km
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2008, 45778 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 3.749,- p/mnd klik hier
2008, 30218 Km
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2009, 35260 Km

Naked of met kuip

Het sportieve frame en uiterlijk zijn in de loop van de jaren natuurlijk wel veranderd en de F heeft ook een sportieve kuip gekregen waardoor het comfort is toegenomen. De ER 6 F is daardoor ook wat sportiever dan zijn naked broertje, de ER 6 N. In de stad kun je er gemakkelijk en soepel door het verkeer mee sturen en door een vermogen van 72 PK bij 8.500 tpm en een koppel van 66 NM bij 7000 tpm kan hij ook zeer goed meekomen op de snelweg. Bij hogere snelheden is het voordeel van de beschermende kuip duidelijk merkbaar.
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2009, 26970 Km
Merkdealer
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 4.295,- p/mnd klik hier
2009, 22821 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2010, 86980 Km
Merkdealer
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 4.299,- p/mnd klik hier
2010, 30226 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2010, 37091 Km
Merkdealer
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 4.950,- € 5.250,- p/mnd klik hier
2010, 27744 Km
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2014, 23700 Km
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2014, 30926 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2014, 5595 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2015, 27258 Km

Sportief, aantrekkelijk geprijsd en populair

Door de elektronische brandstofinspuiting is het koppel van de parallel twin dusdanig hoog dat je vanuit lage toeren gemakkelijk kunt versnellen. Voor de nieuwe motorrijders is het een aangename en vriendelijke motorfiets en geef hem in handen van een ervaren rijder dan is de Kawasaki sneller dan je zou verwachten. De Kawasaki ER 6 F ABS is dus een prettige en sportieve motorfiets die door zijn aantrekkelijke prijs in aanmerking komt bij een zeer breed publiek.
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 5.495,- p/mnd klik hier
2015, 27399 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2015, 18902 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2015, 6023 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 5.950,- € 6.250,- p/mnd klik hier
2015, 30026 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2016, 19970 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion