Nieuwsbrief:

BMW  R 80 - 1985

Bouwjaar:
1985
Kleur:
ZILVER
Vermogen:
40 kW
Teller:
108.872 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1985

Deze originele BMW R80 is in bijna standaard uitvoering.
Geen kuip, een klein stuur en een lange overbrenging garanderen een soepel rijdende motor.

De wielen zijn zwart gespoten, voor een mooie finish.

Wij zorgen in iedergeval dat de motorfiets goed loopt en dat u veilig de weg op kan, eventuele afkleverbeurt is mogelijk, kosten €250,- Ook is het mogelijk om tegen de onkosten de motorfiets te laten afleveren.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Jong Alphen BV
Zaagmolenweg 8
Alphen aan den Rijn
Plan de route
0172-492036
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion