Nieuwsbrief:

CAGIVA  RAPTOR 650 - 2001

Garantie: Ja
23664 Km
Grijs
cagiva - raptor-650
cagiva - raptor-650
cagiva - raptor-650
cagiva - raptor-650
cagiva - raptor-650
cagiva - raptor-650
cagiva - raptor-650
cagiva - raptor-650
cagiva - raptor-650
cagiva - raptor-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Een motor die je niet op elke hoek van de straat ziet zo'n Cagiva, Italiaanse styling met Japanse techniek maakt het een leuke motor om te zien maar ook om te rijden! 
De motor is klaar voor het seizoen, zo hebben wij de vloeistoffen ververst en een nieuwe achterband gemonteerd zodat je voorlopig lekker op pad kunt met deze Raptor.
De motor staat er verder netjes bij maar heeft hier en daar wel een paar plekjes die zijn bijgewerkt.

 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MastMotoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion