Nieuwsbrief:

DUCATI  888 - 1994

Garantie: Ja
33014 Km
ROOD
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (gelegen aan de A58 Breda) Tilburg biedt aan:

Ducati 888 SP5 uit 1994 met slechts 33014km.

Originele Nederlands geleverde limited edition 888 SP5.

Deze 888 SP5 verkeerd in nieuwstaat! De SP series van de 888 zijn de echte superbike racers maar dan met een kenteken. In 1993 kwam Ducati met de laatste 888 sport production de SP5, deze ultieme versie van de 888 is de meest gewilde onder verzamelaars. Met een druk op de knop komt de machtige 888cc 2 cilinder tot leven. Door de carbon Termignoni's klinkt dit als een ware donderslag. Sinds de 888 zijn er meer SP series geweest maar niet zoals deze. De SP5 is een hele pure sportmotor vol emotie door vele Ducatisti gewaardeerd.

Kenners weten dat het hier een collectors item betreft.

Gespreide betaling prive of zakelijk wordt mogelijk gemaakt door Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion