 |
| Motor | Testastretta 11°, L-Twin cylinder |
| Boring x slag | 88 mm x 88 mm |
| Cilinder inhoud | 821 cc |
| Comp. verhouding | 12.8:1 |
| Kleppen | 4 kleppen desmodromisch |
| Brandstof toevoer | Electronische injectie |
| Ontsteking | Electronisch |
| Vermogen | 112 pk / 82.4 kW bij 9250 tpm |
| Max. koppel | 89.4 Nm bij 7750 tpm |
| Koppeling | APTC slipper and self-servo wet multiplate clutch with control cable |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | Ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 17.5 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | |
| Frame | Tubular steel Trellis frame |
| Vering voor | 43 mm upside-down |
| Vering achter | Progressive linkage with adjustable monoshock. Aluminium double-sided swingarm |
| Remmen voor | 2 x 320mm discs, 4-piston radial caliper |
| Remmen achter | 245mm disc, 2-piston caliper |
| Voorband | 120/70 ZR 17 Pirelli Diablo Rosso II |
| Achterband | 180/60 ZR17 Pirelli Diablo Rosso II |
| Wielbasis | 1480 mm |
| Lengte | |
| Breedte | |
| Hoogte | |
| Zithoogte | 785-810 mm |
| Drooggewicht | 179.5 kg |
| Leverbare kleuren | Rood/Wit |
| Beschrijving | Standaard uitrusting

Riding modes,Power modes, DSP Ducati Safety Pack (ABS + DTC), RbW, seat cover passanger handles, ready for anti-theft system and DDA



Monster

Een gedurfde en essentiële vorm gevormd door een unieke geschiedenis, gecombineerd met de onmiskenbare Ducati gebrul vrijgelaten uit de 112hp Testastretta 11 ° motor, zijn kenmerken van de Monster 821. Trellis frame, Riding Modes, en het Safety Pack Ducati zijn de elementen die u brengen ongekend rijplezier. Monster 821. Ontworpen volgens uw wensen, om nog meer Monster zijn |