Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1500 ASPENCADE - 1996

Bouwjaar:
1996
Kleur:
GROEN
Vermogen:
Teller:
75.483 Mls
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1996
Garantie: Afl pakket meerprijs

Ervaar het toppunt van touring-luxe! Deze prachtige Honda GL 1500 Aspencade uit 1996 staat garant voor comfortabele en stijlvolle kilometers.

De Hoogtepunten:
Legendarische 1520cc Zescilinder: Ongekend soepel, krachtig en betrouwbaar.
Optimaal Comfort: Ruime koffers, topkoffer en een zitpositie die u uitnodigt voor lange reizen.
Compleet Uitgerust: Cruise control, luchtvering en een tijdloos design.
Dit is uw kans om een stukje motorhistorie te bezitten dat nog jaren meegaat.

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoPort Veldhoven
De Run 5202
Veldhoven
Plan de route
040-2012542
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion