Nieuwsbrief:

HONDA  VF 700 C SUPERMAGNA - 1987

Bouwjaar:
1987
Kleur:
Blauw metallic
Vermogen:
58 kW
Teller:
28.600 Mls
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
honda - vf-700-c-supermagna
honda - vf-700-c-supermagna
honda - vf-700-c-supermagna
honda - vf-700-c-supermagna
honda - vf-700-c-supermagna
honda - vf-700-c-supermagna
honda - vf-700-c-supermagna
honda - vf-700-c-supermagna
honda - vf-700-c-supermagna
honda - vf-700-c-supermagna
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Verzamelaars opgelet. Mooie originele klassieker in zeer goede staat met een soepele- krachtige V4 motor. Over 3 jaar belastingvrij. Heeft een cardanaandrijving. We leveren deze motor af met een onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.
 
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
handvaten, andere, Onderspoiler, Originele uitlaat, We leveren deze motor af met een onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Kommer Motors
De Standerd 27
Kootwijkerbroek
Plan de route
0342-480065
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieƫn te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion