Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  X-CAPE - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Black Ebony
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel Moto Morini dealer) biedt aan:

Moto Morini X-CAPE 700, Nieuw. In kleur: Ebony Black. 3jaar Fabriek garantie.

Deze Italiaans gestylede adventure 700cc twin staat klaar voor u.

Standaard voorzien van:
- 19" voorwiel
- 17" achterwiel
- Spaakwielen
- Pirelli Scorpion STR banden
- Middenbok
- Handkappen
- Marzocchi vering
- Brembo remmen
- 7"TFT dashboard scherm met mogelijkheid om uw telefoon te verbinden
- Uitgebreide boordcomputer
- 12v voeding in cockpit
- LED koplamp
- LED knipperlichten
- en veel meer…..

De Moto Morini X-CAPE is een alleskunner! Zowel voor uw avontuurlijke trips, maar ook uw woon-werk verkeer. Hij gaat geen uitdaging uit de weg….

Gespreide betaling privé of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
DIPI-moto
Phantom 1
Gilze
Plan de route
0161-744040
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion