| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2018
PAK NU JE OFFSEASON VOORDEEL! EN RIJD BINNEN EEN WEEK ÉÉN VAN ONZE VOORRAAD EN OF DEMO MODELLEN!
LET OP! Actie is alleen geldig op onze huidige voorraad en de voorraad wisselt tijdens een actieperiode snel. Wanneer u achter het net vist zullen wij altijd ons best doen een passend voorstel te maken!!
Actie kan in sommige gevallen te combineren zijn met lopende acties, vraag hierin altijd naar de voorwaardes!
- Verkoopprijs is incl. 10 dagen allrisk dekking en 3 maanden volledige *garantie en afleveringsbeurt.
Optioneel servicepakket:
De kosten voor het servicepakket incl. aanvullende *garantie bedragen € 450,-. Hiervoor word de motorfiets afgeleverd met een grote beurt waaronder nieuwe olie, oliefilter, remvloeistof, kleppencontrole, remklauwservice etc. etc.
De gegeven aanvullende *garantie is 24 maanden ingaand op datum van tenaamstelling.
* Vraag naar de uitgebreide garantievoorwaarden.
- Vanaf heden ook proefrit aan huis mogelijk. Stuur een mail naar info@hoflandmotoren.nl om een afspraak in te plannen.
- Over ons:
Hofland motoren is ruim 1300 m2 motorbeleving. Uw adres voor alle nieuwe motoren van CFMOTO. BENELLI, MOTOMORINI, ZERO en diverse occaissions, service & onderhoud, accessoires en alle soorten motorkleding.
Wij hebben een unieke service! Uw motor is de eerste 10 dagen na aflevering gratis allrisk verzekerd!*
U kunt dus zorgeloos de showroom uitrijden en hoeft zich geen zorgen te maken over de verzekering; deze is namelijk via Combi Motors Verzekeringen gratis de eerste 10 dagen geregeld*. Zij doen u daarna vrijblijvend een voorstel voor de beste verzekering tegen de scherpste premie na deze 10 dagen.
Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons!
*informeer naar de voorwaarden
Openingstijden:
Dinsdag 10:00 - 18:00
Woensdag 10:00 - 18:00
Donderdag 10:00 - 18:00
Vrijdag 10:00 - 18:00
Zaterdag 9:00 - 16:00
Op zondag en maandag zijn wij gesloten.
KLIK HIER VOOR DE ACTUELE/ AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN!
Opties en Accessoires: 330 cc, Abs, Akrapovic uitlaat, Asr (traction control system), Eerste eigenaar, Gratis bezorging door heel nederland!, Middenbok, Origineel nederlandse motor, Tellerstand 4000 km, Topkoffer, Windscherm
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
| Dealerschappen: ZERO, BENELLI]CF MOTO]MOTO MORINI |
WELKOM BIJ HOFLAND MOTOREN
Woont u in de regio Amersfoort en bent u opzoek naar een motor? Dan bent u bij Hofland Motoren aan het juiste adres. Wij verkopen en repareren alle merken motoren. We zijn makkelijk te bereiken via de A28 afslag 8 & A1 afslag 13.
Bij ons vind u altijd tientallen sport-, naked-, en tourmotoren, maar daarnaast ook allroad- en offroad motoren.
En wij zijn dealer van Zero Motorcycles. Leverancier van hagel nieuwe elektrische motorfietsen.
In ons volledig vernieuwde kleding showroom vind u de best passende en de juiste stijl motorkleding, helmen, schoenen en laarzen. Altijd een ruime keus. Veilig, comfortabel en volgens de laatste mode trends. Onze kledingspecialist neemt graag de tijd voor u en helpt u bij het vinden van de juiste pasvorm en de juiste producten. Natuurlijk verkopen wij ook handschoenen, protectors, tassen en andere accessoires.
Wanneer u een motor koopt bij Hofland Motoren bent u er zeker van kwaliteit. Ons gepassioneerde team staat voor veiligheid, kwaliteit en service. Wij weten wat u beweegt en kunnen u optimaal adviseren bij de aankoop van een gebruikte of nieuwe motorfiets.
Wij adviseren u graag, maken een passende offerte, eventueel met inruil of financiering. En gunnen u de tijd om tijdens een proefrit uitgebreid kennis te maken met de stalen ros van uw keuze.
Voor meer informatie of vragen kunt u te allen tijde contact met ons opnemen via 033 - 45 55 710 of per mail op info@hoflandmotoren.nl
 |
Hofland Motoren |
|
Databankweg 2
Amersfoort
Plan de route
|
 |
033-4555710
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risicoâs werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de âGodfather van de cafĂ©-racerâ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N âRoll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HONDA