Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CONTINENTAL GT 650 - 2025

Nieuw
Rocker Red
royal-enfield - continental-gt-650
royal-enfield - continental-gt-650
royal-enfield - continental-gt-650
royal-enfield - continental-gt-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De Royal Enfield Continental GT. Engeland in de jaren ‘60; jonge mannen en vrouwen op gestripte motoren verzamelen zich rond cafés. Een nieuwe, stijlvolle motorcultuur is geboren. De Continental GT is een knipoog naar die tijd.

Het is een machine met een verhaal die je terugbrengt naar een tijd dat motorrijden een statement was. Bekijk de video en herbeleef dit culturele fenomeen dat voor altijd springlevend zal blijven.

Kenmerken van de Royal Enfield Continental GT

Retro clip-on stuurhelften, een langgerekte tank en het kenmerkende oplopende sportzadel; deze neoklassieker met ‘stripped down’ racestyling ademt de café-racer cultuur uit roemruchte tijden.

Een echte café-racer

Bij iedere snelle of flauwe bocht kun je volledig vertrouwen op het café-racer style dubbel wiegframe en de twee achterschokdempers.

De voetsteunen en stuurhelften zijn ontworpen voor een aerodynamische zithouding. Voorgevorde knieholtes in de tank staan garant voor maximale snelheid en prestaties.

Beschikbare kleuren:

Slipstream Blue ( € 9.649,-)

Apex Grey ( € 9.649,-)

Rocker Red ( € 9.299,-)

Mr Clean ( € 9.799,-)

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Continental 650 GT
Kleur Rocker Red
Segment Retro
Cilinderinhoud 648 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 Maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 8.999,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 9.299,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion