Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 1000 - 2017

Garantie: Nee
18518 Km
Zwart geel
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

SUZUKI V-STROM DL 1000 – Avontuurlijke allroad in topstaat

De Suzuki V-Strom DL 1000 uit 2017 is een veelzijdige en krachtige allroad-motor die perfect geschikt is voor lange toertochten en avontuurlijke ritten. Aangedreven door een 1037cc V-twin motor levert deze motorfiets een soepele en krachtige rijervaring, zowel op verharde wegen als offroad.

Met slechts 18.518 km op de teller verkeert deze motor in uitstekende staat. Het comfortabele zadel, de windbescherming en de betrouwbare vering maken deze V-Strom een ideale keuze voor zowel dagelijks gebruik als lange reizen.

  • Bouwjaar: 2017
  • Tellerstand: 18.518 km
  • Kleur: Zwart-Geel
  • 1037cc V-twin motor – krachtig en soepel
  • Uitstekende windbescherming en rijcomfort
  • Geschikt voor lange toertochten en offroad avonturen

Prijs op aanvraag

Wij bieden garantie, en inruil is mogelijk. Financiering behoort tot de opties.

Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006

Wil je de motor bekijken? Bel vooraf om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.

Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de kracht en veelzijdigheid van de Suzuki V-Strom DL 1000!

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion