Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET SCRAMBLER - 2018

Garantie: Ja
25832 Km
Groen
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Triumph Street Scrambler (2018) – Met Bekende Historie!

 

Ben je op zoek naar een motor met karakter, een tijdloze stijl en een bewezen achtergrond? Bij Motorcentrum Deventer hebben we een prachtige Triumph Street Scrambler uit 2018 beschikbaar, met 25.832 kilometer op de teller!

Deze specifieke Street Scrambler is voor ons geen onbekende. We hebben deze motor eerder aan een trotse eigenaar verkocht en hebben hem bovendien al die tijd in onderhoud gehad in onze professionele werkplaats. Dit betekent dat je een motor koopt waarvan de historie volledig bekend en aantoonbaar is, en die met de juiste zorg is behandeld.

De Triumph Street Scrambler is de perfecte mix van klassieke looks en moderne prestaties. Met zijn iconische hooggeplaatste uitlaat, brede stuur en robuuste uitstraling is hij net zo thuis in de stad als op avontuurlijke landwegen. Het soepele en koppelrijke 900cc parallel-twin blok levert ruim voldoende vermogen voor een dynamische rijervaring, terwijl de comfortabele zithouding en de hoogwaardige afwerking zorgen voor puur rijplezier.

inruil en financiering mogelijk
De motor staat in de vestiging Deventer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: APRILIA in 1995 - Aprilia verbaasde de wereld in 1995 met de Aprilia Moto 6.5, een kunstwerk op twee wielen, ontworpen door Philippe Starck wiens unieke ontwerp de machinedesignprijs won en een plaats in het Museum voor Moderne Kunst in New York veroverde. In datzelfde jaar vond de lancering van de RS 250 plaats, een van de meest succesvolle sportieve motorfietsen. Tijdens de jaren ‘90 Aprilia nam een verdere sprong voorwaarts. Het bedrijf heeft in die tijd vijf productie-eenheden en zeven vestigingen in het buitenland en is uitgegroeid tot de tweede grootste producent van tweewielers in Europa. Ten aanzien van de groei van Ivano Beggio ’s bedrijf spreken de cijfers spreken voor zich: in 1990 bedroeg de omzet 150 miljard lire met een personeelsbestand van 370 mensen. Dat steeg tot 1.800 directe arbeidsplaatsen en nog eens 3.500 in de spin-off bedrijven met een omzet van meer dan 1.100 miljard lire eind jaren ’90. Deze cijfers zijn veelzeggend genoeg maar worden nog indrukwekkender als je je bedenkt dat sinds de jaren ’70 veel Europese producenten minder geluk hebben gehad onder druk van de Japanse concurrentie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion