| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Deze motor staat in de vestiging Almere
- inruil / financiering mogelijk
Al onze motoren worden rijklaar afgeleverd met 3 maanden garantie. Uitgezonderd zijn de low- budget motoren.
Wij bieden u als klant echter de mogelijkheid om uit verschillende zekerheidspakketten te kiezen. Zo kunt u zelf bepalen hoelang u garantie op onze occasion wilt hebben.
Pakket 1 : 6 maanden garantie en een beurt volgens het fabrieks onderhoudsschema. Kosten 199.- euro.
Pakket 2 : 12 maanden garantie en een beurt volgens het fabrieks onderhoudsschema. Kosten 299.- euro. Alleen voor motoren jonger dan 12 jaar en minder dan 80.000km.
Pakket 3 : 24 maanden garantie en een beurt volgens het fabrieks onderhoudsschema. Kosten 399,- euro. Alleen voor motoren jonger dan 12 jaar en minder dan 80.000 km
- Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
- de motor staat in de vestiging Deventer
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder |
| Boring x slag | 79 mm x 79 mm |
| Cilinder inhoud | 1050 cc |
| Comp. verhouding | |
| Kleppen | DOHC |
| Brandstof toevoer | Multipoint sequential electronic fuel injection |
| Ontsteking | |
| Vermogen | 130 pk / 96 kW bij 9250 tpm |
| Max. koppel | 103 Nm bij 7550 tpm |
| Koppeling | Wet, multi-plate |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 18 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | nee |
| Frame | Aluminium beam twin spar |
| Vering voor | |
| Vering achter | |
| Remmen voor | |
| Remmen achter | |
| Voorband | 120/70 ZR 17 |
| Achterband | 180/55 ZR 17 |
| Wielbasis | 1425 mm |
| Lengte | 2056 mm |
| Breedte | 777 mm |
| Hoogte | 1120 mm |
| Zithoogte | 830 mm |
| Drooggewicht | 217 kg |
| Leverbare kleuren | PHANTOM BLACK,CRYSTAL WHITE,DIABLO RED |
| Beschrijving | SPEED TRIPLE

De leider in de klasse van elementaire sportmotorfietsen heeft grote verbeteringen ondergaan in 2011.

Het geheel nieuwe chassis staat voor een nieuwe maatstaf: Het meest herkenbare model van Triumph is niet zozeer verbeterd, als wel op een hoger niveau getild. Een klasse apart! De nieuwe Speed Triple , nu lichtvoetiger dan ooit, kent een geweldige bochtligging en een ongelofelijk remvermogen.

Bovendien wordt hij aangedreven door een van de beste krachtbronnen aller tijden en genereert de alom gerespecteerde 1050 cc motor 7% meer koppel dan vooreen.

De legende zet zich voort.



Speed Triple. Prestaties van wereldformaat voor motorrijders die weten wat ze doen. De ultieme streetfighter. De maatstaf. De beste. In één woord. Legendarisch.

Triumph heeft alles wat goed is aan de Speed Triple bij elkaar gevoegd om een gloednieuw model te creëren. Een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis. Een geheel nieuw vernuftig chassis. En die 1050 cc driecilinder. O ja, de motor. En de buitenkant? Kort. Stevig. Agressief. Dubbele koplampen. Eenzijdige swing-arm. Alloy stuur. Pure Speed Triple. Verbeterd



Het geheel nieuwe chassis en de nieuwe zithouding bieden de berijder compleet vertrouwen, samen met een lichte en precieze hantering die perfect gebalanceerd is voor evenwichtige en stabiele ritten.

De kenmerkende dubbele koplampen van Triumph, eenzijdige swing-arm en hoogwaardige geluiddempers zijn allemaal gerestyled voor een agressievere, meer hedendaagse look en voor verbeterde prestaties, terwijl de 1050 cc triple met 7% meer koppel is verfijnd en opgewaardeerd voor een nóg boeiender ervaring.

De Speed Triple sportmotor voor 2011 heeft de specificatie die je van een top-of-the-range naked sportster mag verwachten. De uit de racewereld afkomstige specificatie omvat vierzuiger Brembo remmen voor een ongehoord goed remvermogen, een dik alloy stuur, volledig verstelbare 43 mm upside down vork voor optimale controle en een uitgebreid instrumentenpaneel inclusief rondetimer en programmeerbaar schakellampje.

De Speed Triple voor 2011 wordt nu voor het eerst ook geleverd met optionele antiblokkeerremmen en is verkrijgbaar met een keur aan authentieke accessoires waarmee u zich het uiterlijk, de prestaties en de praktische kant van deze opwindende machine helemaal eigen kunt maken.



 |
 |
Motorcentrum Deventer |
|
Smeenkhof 13
Deventer
Plan de route
|
 |
0570-656006
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit.
Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken