Nieuwsbrief:

YAMAHA  XS 650 SE - 1981

Garantie: Ja
53046 Km
SPECIAL
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1981

Mooie maar custom XS650. Deze motor
is in 1992 gebouwd met special paint
set en customized. Motor loopt en
rijd prima, electrisch en kickstart
mogelijk

= Bedrijfsinformatie =

Al onze motoren worden geadverteerd incl.
garantie. Onderhoudsbeurt gewenst? Dan verlengen wij de
garantie naar minimaal 6 maanden en maximaal 24 maanden.
Zie onze website voor de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Divmo Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1925 - Colonel Claude v. Holbrook neemt de plaats van Schulte in. Holbrook is het echter ook eens met Schulte's mening over de automobielbranche en begint al snel met het produceren van auto's. Massa produktie van de 500 cc zijklepper Model 'P' met drie versnellingen en een kettingaandrijving voor minder dan 42,50 pond! Dat was de prijs van de in 1925 gelanceerde kaskraker. Deze werd met een duizendtal per week geproduceerd. Door de overbelasting in capaciteit werd de kwaliteit snel minder wat de reputatie van Triumph geen goed deed. Dit werd een beetje goedgemaakt door na het produceren van twintigduizend stuks de Mark II, de verbeterde versie, ter vervanging ten tonele te laten verschijnen. De markt is ondertussen uitgebreid naar tien landen en leunt zwaar op de export. De concurrent Banshee verdwijnt en de eigenaar George Bell komt bij Triumph werken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion