Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.790,- p/mnd klik hier
2017, 40906 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.500,- € 7.950,- p/mnd klik hier
2017, 35840 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2017, 12900 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2017, 26670 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2017, 19673 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.490,- € 8.290,- p/mnd klik hier
2017, 32222 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2017, 19836 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2017, 14650 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2017, 14615 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.650,- p/mnd klik hier
2018, 26900 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.899,- p/mnd klik hier
2018, 25280 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2018, 19000 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2018, 18000 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2018, 28808 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2018, 19167 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 8.050,- p/mnd klik hier
2018, 19370 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 8.190,- p/mnd klik hier
2018, 26078 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2018, 5212 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2018, 21000 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2018, 14088 Km
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion