Nieuwsbrief:

BSA  GOLDEN FLASH - 1953

Garantie: Nee
145 Km
Zwart
bsa - golden-flash
bsa - golden-flash
bsa - golden-flash
bsa - golden-flash
bsa - golden-flash
bsa - golden-flash
bsa - golden-flash
bsa - golden-flash
bsa - golden-flash
bsa - golden-flash
bsa - golden-flash
bsa - golden-flash
bsa - golden-flash
bsa - golden-flash
bsa - golden-flash
bsa - golden-flash
bsa - golden-flash
bsa - golden-flash
bsa - golden-flash
bsa - golden-flash
bsa - golden-flash
bsa - golden-flash
bsa - golden-flash
bsa - golden-flash
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze BSA A10 is in 1967 door de vorige eigenaar gekocht en in 1998 gerestaureerd. 
Sindsdien is hij niet meer gebruikt.
De BSA golden flash verkeert in nieuwstaat




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motoclassics
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: KAWASAKI in 2011 - De vloeistofgekoelde DOHC-viercilinderlijnmotor met 16 kleppen van 1.043 cm3 in de Z 1000 SX ABS biedt een groter uitgangsvermogen (138 pk) en sterker koppel dan die van de vorige Z1000. Bij de selectie van de nieuwe cilinderinhoud had de Z1000 een naam hoog te houden. De W 800: -Een mooi motorblok bouwen- was een belangrijk uitgangspunt bij het ontwerpen van de nieuwe luchtgekoelde verticale twin. De klassiek vormgegeven motor heeft een laag gewicht en is in zijn eenvoud een lust voor het oog. Waar mogelijk is metaal gebruikt in plaats van kunststof. Het resultaat is een gevoel van ouderwetse kwaliteit dat alleen de solide uitstraling van metalen onderdelen kan geven.
© 2000 - 2024 Motoroccasion