Nieuwsbrief:

ITALJET  DRAGSTAR 200 LIMITED EDITION - 2022

Garantie: Ja
3300 Km
ROOD/WIT
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022

De Italjet Dragster 200 uit 2022 is een opvallende en innovatieve scooter die design, prestaties en technologie op unieke wijze combineert. Dit model, onderdeel van de legendarische Dragster-serie die bekend staat om zijn onconventionele en futuristische ontwerp, zet de traditie voort met enkele opvallende kenmerken:

Design: De Dragster 200 onderscheidt zich door zijn radicale styling en opvallende lijnen. Het meest in het oog springende aspect is het "naked" frameontwerp, waarbij veel van de mechanische componenten zichtbaar zijn, waaronder de kenmerkende voorvork en het trellisframe. De agressieve houding en scherpe hoeken geven het een onmiskenbaar voorkomen dat zowel bewondering als nieuwsgierigheid wekt.

Motor: Aangedreven door een 200cc viertaktmotor, biedt de Dragster 200 een krachtige en responsieve rijervaring. Deze motor zorgt voor een indrukwekkende acceleratie en is capabel genoeg om zowel stadsverkeer als snelwegritten aan te kunnen.

Technologie: Italjet heeft moderne technologieën geïntegreerd in de Dragster 200, waaronder elektronische injectie voor verbeterde brandstofefficiëntie en een soepelere vermogensafgifte. Daarnaast is het uitgerust met ABS voor verbeterde remprestaties, wat bijdraagt aan de veiligheid van de rijder.

Rijervaring: De unieke voorvork en het chassisontwerp zorgen voor een uitzonderlijke handling en wendbaarheid, waardoor de Dragster 200 zich onderscheidt in de bochten en tijdens het navigeren door het stadsverkeer. De zitpositie en ergonomie zijn ontworpen voor zowel comfort als controle, waardoor rijders van verschillende formaten kunnen genieten van een plezierige rijervaring.

Functionaliteit: Naast zijn prestaties en design, biedt de Dragster 200 praktische aspecten zoals een ruim onder-zadel opbergcompartiment en een digitaal dashboard met alle essentiële informatie duidelijk weergegeven.

Samenvattend, de Italjet Dragster 200 uit 2022 is een opmerkelijke scooter die de grenzen van traditioneel scooterontwerp doorbreekt. Met zijn krachtige prestaties, opvallende uiterlijk en geavanceerde technologieën biedt het een unieke en opwindende rijervaring voor degenen die op zoek zijn naar iets echt onderscheidends in de tweewielerwereld.

- 3 maanden garantie

www.vos-oss.nl | 041266722




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Vos Oss Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion