Nieuwsbrief:

MASH  FIVE HUNDRED 400 - 2024

Nieuw
Groen/wit
mash - five-hundred-400
mash - five-hundred-400
mash - five-hundred-400
mash - five-hundred-400
mash - five-hundred-400
mash - five-hundred-400
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Five Hundred is de zwaarste classic in het programma. Met zijn 397cc 1-cilinder 4-taktmotor is hij je ideale partner voor de tourtrip maar ook tijdens je woon-werk traject staat hij aan je zijde. Zijn klassieke uiterlijk laat de meeste mensen doen twijfelen maar jij weet wel beter. Moderne techniek (injectie en ABS) in een vintage jasje en dat allemaal voor een scherpe prijs. Zijn techniek combineert zuinigheid met souplesse en je zal geen saai moment beleven op de Five Hundred!

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland mogelijk!


Beschrijving
Merk Mash
Model Five Hundred
Kleur Groen/Wit
Segment Retro
Cilinderinhoud 397 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 4.799,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 4.999,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion