Nieuwsbrief:

MASH  X-RIDE 650 - 2024

Nieuw
Zwart en Wit
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De X-Ride 650 Classic laat oude tijden weer herleven. Een back to basic motorfiets in een klassieke enduro outfit. Een 650cc 1-cilinder die ondanks zijn uiterlijk toch helemaal van deze tijd is. Zo voldoet hij aan de strengste emissie eisen en rem je gecontroleerd door het aanwezige ABS remsysteem. Interessant om te weten maar met de X-Ride 650 Classic wil je maar één ding en dat is rijden. Rijden zoals men dat back the days deed, genietend van het temperament van de 1-cilinder en de roffel uit zijn twee uitlaatdempers!

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland mogelijk!


Beschrijving
Merk Mash
Model X-Ride 650
Kleur Zwart
Segment Retro
Cilinderinhoud 647 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€6.299,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€6.499,-


Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion