Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  850 LE MANS 1 - 1977

Garantie: Nee
3437 Km
ROOD
moto-guzzi - 850-le-mans-1
moto-guzzi - 850-le-mans-1
moto-guzzi - 850-le-mans-1
moto-guzzi - 850-le-mans-1
moto-guzzi - 850-le-mans-1
moto-guzzi - 850-le-mans-1
moto-guzzi - 850-le-mans-1
moto-guzzi - 850-le-mans-1
moto-guzzi - 850-le-mans-1
moto-guzzi - 850-le-mans-1
moto-guzzi - 850-le-mans-1
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ongekend mooi en ziet er uit als nieuw ! Deze 1e serie LeMans I ! is geheel gerestaureerd en gereviseerd !!! Spuit werk door MotorPaints Assen. Verkoop in opdracht klant.
  • HMIMOTO IS DE MOTO GUZZI/ DUCATI/ BENELLI/ APRILIA/ VOXAN SPECIALIST !

    HMI ITALIAANSE MOTOREN AL MEER DAN 25 JAAR GEPASSIONEERDE PROFFESIONALS!
    In de sfeervolle boerderij van HMI Italiaanse Motoren aan de Dorpsstraat 280 te Kiel-Windeweer/Hoogezand, op 25 km van Assen en Groningen, is een grote en bijzonder ingerichte showroom met Italiaanse motoren van nieuw tot klassiek en een professionele werkplaats met grote onderdelenvoorraad voor alle onderhoud aan uw motor.

    HMI Italiaanse Motoren is zeker een bezoekje waard. Koffie staat klaar.Kijk op onze website: www.HMIMOTO.nl voor nog veel meer moois!

    prijzen en modellen onder voorbehoud.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
HMI Italiaanse Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion