Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
BTW Motor!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Parallel Twin cilinder 4 kleppen |
Boring x slag | 83|60 |
Cilinder inhoud | 649 |
Comp. verhouding | 13.3:1 |
Kleppen | 4 Kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 61||8250 |
Max. koppel | 54| |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 |
Topsnelheid | 170 |
ABS | ja |
Frame | Buisvormig stalen buizenframe |
Vering voor | Omgekeerde telehydraulische vork Ø 50 mm, veerweg: 175 mm |
Vering achter | |
Remmen voor | 2 schijven Ø 298 mm, 2-zuiger remklauwen |
Remmen achter | |
Voorband | 110 / 80 - 19 |
Achterband | |
Wielbasis | 1470 |
Lengte | 2190 |
Breedte | 905 |
Hoogte | 1390 |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | 213 |
Leverbare kleuren | Starlight White, Fire Red en Smoky Anthracite, |
Beschrijving | De SCR en de STR Seiemmezzo (Italiaans voor zesenhalf) verschillen technisch niet veel van elkaar, maar zijn qua uiterlijk toch verschillend genoeg om zich duidelijk te onderscheiden. Naast alle verschillende designelementen en een hoger stuur voor de SCR, is die laatste uitgerust met spaakwielen. De STR heeft als aluminium velgen, bij beide modellen in de maten 18 inch vooraan en 17 achteraan. Op de ‘modieuze straatmotor’ SCR zijn deze voorzien van Pirelli MT60RS allroadbanden, voor de STR zijn dat Angel GT straatbanden. Qua uitrusting hebben beide motoren een TFT-kleurenscherm van 5 inch, dat met verlichte knoppen op het stuur bediend wordt. Die regelen ook een Bluetooth-koppeling voor een mobiele telefoon en twee helmcommunicatiesystemen. |
Al sinds 2006 actief in de motor branche, sinds dien richten wij ons op alle voorkomende reparaties en onderhoud van motoren! Van complexe problemen, tot onderhoud. U bent bij ons aan het juiste adres. Wij zijn service & klant gericht, tegen een scherpe prijs.
| Uithoorn, Noord-Holland |
| 0297-256300 |
Wist u dat: In de motortaal "Universal Japanese Motorcycle" betekent: Universele Japanse motorfiets, een predikaat dat door de motorpers werd toegekend aan een steeds universeler wordend type Japanse motorfiets. In de jaren zeventig en begin jaren tachtig leken de typen van de verschillende Japanse motorfietsfabrikanten nogal op elkaar. Luchtgekoelde, staande multicilinder motorfietsen waarbij vooral de staande viercilinder populair was bij de ontwerpers van verschillende Japanse fabrieken. Inmiddels is de diversiteit in Japanse motorconcepten enorm groot geworden: v-4, v-2, zescilinder boxer, vier cilinders in lijn. De typering Universal Japanese Motorcycle is niet meer van toepassing op de huidige Japanse motorfietsen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken