Nieuwsbrief:

NORTON  COMMANDO 750 - 1972

Garantie: Nee
21254 Mls
Zilver
norton - commando-750
norton - commando-750
norton - commando-750
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Mooie norton comando 750 type fast back. loopt perfect. is in zeer goede staat.
  • Je hebt het vast wel eens horen zeggen: Waar zijn ze gebleven? De gezellige motorzaken, waar nog tijd is voor een bakkie en je altijd binnen kunt lopen met vragen. Een zaak waar ze je bij naam kennen, geen nummer bent en je ook altijd de werkplaats in mag lopen, zolang het er niet overbevolkt raakt...
    Of het nu gaat om het kopen of reparatie of onderhoud van een motor...
    Op onze website kunt u een indruk krijgen van ons als Motor Service.

    Zo kunt u op deze pagina een kijkje nemen bij ons in de werkplaats en op deze wijze kennis maken met Motor Service Ossendrecht.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorservice Ossendrecht
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion