Nieuwsbrief:

VOGE  300 AC - 2024

Nieuw
Grijs
voge - 300-ac
voge - 300-ac
voge - 300-ac
voge - 300-ac
voge - 300-ac
voge - 300-ac
voge - 300-ac
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

"Advanced Classic". Dat is een passende noemer voor de 300AC met zijn buitengewone combinatie van klassiek en modern. Een ontmoeting tussen elegante vormen uit het verleden en hedendaagse technologie.

Met zijn koppelrijke ééncilinder motorblok, dat bijna 30 pk levert, heeft de 300AC een levendigheid die zelfs de meest veeleisende rijders tevreden zal stellen.

Werp een blik op de 300AC en je duikt in de mooiste en meest iconische pagina's van de motorgeschiedenis. Deze VOGE-klassieker werd ontworpen als een eerbetoon aan de geschiedenis van de tweewieler. Met oog voor de beste technologieën van het heden.

De 300AC is standaard voorzien van een upside down voorvork met dubbele Nissin schijfrem, LED-verlichting en een digitaal dashboard.

De motor is leverbaar in de kleur Grey.

  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1925 - Colonel Claude v. Holbrook neemt de plaats van Schulte in. Holbrook is het echter ook eens met Schulte's mening over de automobielbranche en begint al snel met het produceren van auto's. Massa produktie van de 500 cc zijklepper Model 'P' met drie versnellingen en een kettingaandrijving voor minder dan 42,50 pond! Dat was de prijs van de in 1925 gelanceerde kaskraker. Deze werd met een duizendtal per week geproduceerd. Door de overbelasting in capaciteit werd de kwaliteit snel minder wat de reputatie van Triumph geen goed deed. Dit werd een beetje goedgemaakt door na het produceren van twintigduizend stuks de Mark II, de verbeterde versie, ter vervanging ten tonele te laten verschijnen. De markt is ondertussen uitgebreid naar tien landen en leunt zwaar op de export. De concurrent Banshee verdwijnt en de eigenaar George Bell komt bij Triumph werken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion