Nieuwsbrief:

VOGE  300 RALLY - 2025

Nieuw
Grijs/Geel
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
voge - 300-rally
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

*** Uit voorraad leverbaar!***

Of het nu gaat om druk stedelijk woon-werkverkeer of ruige trails, de VOGE 300 Rally is er klaar voor.  De 300 Rally werd ontworpen en gebouwd om alle omstandigheden aan te kunnen.

Met zijn dubbele halogeen koplampen die de contouren van de kuip volgen, het hoge spatbord, de KYB vering met zoals voor- als achteraan 240 mm veerweg en de mixed terrain-banden heeft de VOGE 300 Rally de avontuurlijke uitstraling van de legendarische trailmotoren uit de jaren tachtig. Het LCD-scherm met achtergrondverlichting is gemakkelijk af te lezen en toont je naast alle standaard informatie ook de geselecteerde versnelling. Een USB-poort in het dashboard zorgt voor de voeding van je gps of smartphone.

Het buizenframe werd specifiek voor de 300 Rally ontwikkeld. Tel daar de handkappen, de enduro-voetsteunen, de bagagedrager, de carter - en valbescherming én het uitschakelbare ABS bij en je weet dat je met een breed inzetbare motorfiets te maken hebt. De trail-spaakvelgen, die 21 inch vooraan meten en 18 inch achteraan, zijn voorzien van banden die zowel op asfalt als op onverhard goed uit de voeten kunnen.

De VOGE 300 Rally is een uitstekende keuze voor avonturiers met een A2-rijbewijs, maar ook voor iedereen die een tweede motorfiets wil voor in de stad of op het platteland.


  • LET OP: Om teleurstellingen te voorkomen is het raadzaam om altijd eerst even contact op te nemen om een afspraak te maken voor een bezichtiging/proefrit of voor meer informatie (premiummobility@hotmail.com of 0627401144).    

    Kijk voor onze volledige voorraad motorfietsen op onze website (www.premiummobility.nl). 

    Al onze nieuwe motorfietsen worden standaard als volgt afgeleverd:
    - De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten en een volle tank brandstof.
    - 2 jaar fabrieksgarantie (of 5 indien anders vermeld)
    - 10 dagen gratis all-risk verzekering (ter plekke af te sluiten zodat de motor direct meegenomen kan worden).  


    We hebben alle moeite genomen om de informatie met betrekking tot het voertuig zo juist, actueel en volledig mogelijk weer te geven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten, vertrouw daarom niet alleen op de door ons weergegeven informatie maar controleer voor aankoop alle zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Opties en Accessoires:
- ABS (uitschakelbaar)
- A2 (19KW)




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
PremiumMobility
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion