Nieuwsbrief:

YAMAHA  XS 650 SE - 1983

Garantie: Nee
41442 Km
.
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Topsnelheid: 185 km/u
Schade: schadevrij

Yamaha XS 650 SE


- Kenteken: ML-01-PF
- Merk: Yamaha
- Model: Tour
- Tellerstand: 41442 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1983
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 653 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 36 kW / 49pk
- Ledig gewicht: 215 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




De getoonde prijs is inclusief het tenaamstellen van de motor en het vrijwaren van het inruilvoertuig. Wij hanteren geen afleveringskosten!

Voor meer informatie of voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch of via WhatsApp contact opnemen via 074-2569835.

Bezichtigen of het maken van een proefrit is uiteraard mogelijk, dit kan ook ?s avonds of in het weekend.
Inruil is mogelijk, tevens kopen wij ook alle merken auto?s en motoren in.

Alle moeite is genomen om de informatie juist weer te geven, maar fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen be?nvloeden.

Cattier auto's en motoren
Hoffmeijerweg 18
7495 RZ?Ambt-Delden
+31742569835
michel.cattier@gmail.com

www.fcattier.nl
  • Wilt U een auto inruilen op een motorfiets, of juist andersom? Dat kan! Bij ons hebt u de unieke mogelijkheid om een combinatieruil te doen. Neem contact met ons op of kom langs bij F. Cattier, voor meer motorplezier.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Cattier autos en motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion