Nieuwsbrief:

BENELLI  LEONCINO BOBBER - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Desert
Vermogen:
26 kW
Teller:
0 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
benelli - leoncino-bobber
benelli - leoncino-bobber
benelli - leoncino-bobber
benelli - leoncino-bobber
benelli - leoncino-bobber
benelli - leoncino-bobber
benelli - leoncino-bobber
benelli - leoncino-bobber
benelli - leoncino-bobber
benelli - leoncino-bobber
benelli - leoncino-bobber
benelli - leoncino-bobber
benelli - leoncino-bobber
benelli - leoncino-bobber
benelli - leoncino-bobber
benelli - leoncino-bobber
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Benelli Leoncino Bobber 400
  • Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij vóór afreizen met ons te bellen over de beschikbaarheid.

    Wim & Kevin Zielman

    Motor Service Hoofddorp: Uw favoriete motor specialist






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Motor Service Hoofddorp
Diamantlaan 71
Hoofddorp
Plan de route
023-5830335
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion