Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 100 RS
BMW R 100 RS
€ 7.450,- p/mnd klik hier
1977, 70210 Km
BMW R 100 RS
BMW R 100 RS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
1979, 36963 Km
BMW R 100 RT
BMW R 100 RT
€ 5.450,- p/mnd klik hier
1980, 83719 Km
BMW R 100 RS
BMW R 100 RS
€ 4.750,- p/mnd klik hier
1981, 105541 Km
BMW R 100 RS
BMW R 100 RS
€ 6.400,- p/mnd klik hier
1983, 59891 Km
BMW R 100
BMW R 100
€ 14.500,- p/mnd klik hier
1986, 11 Km
BMW R 100 GS
BMW R 100 GS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
1988, 125062 Km
BMW R 100 RT
BMW R 100 RT
€ 6.500,- p/mnd klik hier
1990, 105000 Km
BMW R 100 GS
BMW R 100 GS
€ 9.950,- p/mnd klik hier
1992, 20757 Km
BMW R 100 GS
BMW R 100 GS
€ 8.500,- € 9.350,- p/mnd klik hier
1993, 81772 Km
BMW R 100 GS
BMW R 100 GS
€ 29.995,- p/mnd klik hier
1993, 0 Km
BMW R 100 R
BMW R 100 R
€ 4.950,- p/mnd klik hier
1994, 66505 Km
BMW R 100 GS
BMW R 100 GS
€ 16.000,- p/mnd klik hier
1994, 15 Km
BMW R 100 RT CLASSIC
BMW R 100 RT CLASSIC
€ 5.995,- p/mnd klik hier
1995, 95626 Km
BMW R 100 GS
BMW R 100 GS
€ 12.990,- p/mnd klik hier
1995, 39800 Km
BMW R 100 RT CLASSIC
BMW R 100 RT CLASSIC
€ 5.945,- p/mnd klik hier
1996, 96271 Km
BMW R 100 GS
BMW R 100 GS
1996, 42300 Km
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion