Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R NINE T SCRAMBLER
BMW R NINE T SCRAMBLER
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2016, 14542 Km
BMW R NINE T SCRAMBLER
BMW R NINE T SCRAMBLER
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2017, 25196 Km
Merkdealer
BMW R NINE T SCRAMBLER
BMW R NINE T SCRAMBLER
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2017, 21214 Km
BMW R NINE T SCRAMBLER
BMW R NINE T SCRAMBLER
€ 11.250,- p/mnd klik hier
2018, 30104 Km
BMW R NINE T SCRAMBLER
BMW R NINE T SCRAMBLER
€ 11.945,- p/mnd klik hier
2018, 4544 Km
BMW R NINE T SCRAMBLER
BMW R NINE T SCRAMBLER
€ 19.970,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
BMW R NINE T SCRAMBLER
BMW R NINE T SCRAMBLER
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2024, 1500 Km
Merkdealer
BMW R NINE T SCRAMBLER
BMW R NINE T SCRAMBLER
€ 18.450,- p/mnd klik hier
2024, 657 Km
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion