Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 XR - 2016

Garantie: Nee
52260 Km
Rood
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop een vlotte allrounder de S1000XR

* Bj 2016
* 52.260km
* watergekoelde 4 cilinder 160pk , wat allemaal goed in toom te houden.. of wat sneller kan natuurlijk ook , verbruik van 5,7L op 100km
* Motor bevindt zich in nette staat , minimale gebruiksspoortjes , en frisse kleurstelling : rood
* ABS
* ASR
* ESA
* Div. rijmodi en dynamic instellingen  , naar eigen keus in te stellen
* Cruisecontrol
* Middenbok
* Handvatverwarming
* Handkappen
* Hogere MRA windscherm , in 2 standen instelbaar
* SW motech val bescherming
* aftermarket topkoffer
* radiateur bescherming
* Bandenset recent geplaatst
* 3 prima remschijven/remblokken en kettingset OK
* Volledig onderhoud bekend , laatste beurt bij 50.894 ( fac. aanwezig ) rest in boekje / kilometer uitdraai
* Compleet met boekje , reservesleutel , boordgeredsschap
* prijs 8999€ en inruil mogelijk.... 
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong In- en Verkoop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion