Nieuwsbrief:

HONDA  CMX 1100 REBEL - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
ANTRACIET
Vermogen:
64 kW
Teller:
4.950 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Garantie: BOVAG

IN NIEUWSTAAT VERKERENDE HONDA CMX 1100 REBEL MET MAAR 4950KM OP DE TELLER VAN EERSTE EIGENAAR.

= Bedrijfsinformatie =

.
Wij hebben vaste verkoopprijzen, echter wel inclusief kosten rijklaar maken, kleine beurt, 12 maanden volledige BOVAG garantie (Indien van toepassing), tenaamstellingskosten, volle tank en 10 dagen gratis All-risk verzekering (Niet op scooters).
Motoren onder de 3000,- euro worden verkocht zonder garantie en beurt en is inruil niet mogelijk.
.
Als u serieus belangstelling heeft voor een motor, dan kunnen wij via E-mail al een hel=boel samen afstemmen over een eventuele inruilmotor. Op het moment dat we over de inruilprijs eens zijn, plannen wij met u een afspraak in om de motor te komen bekijken en een eventuele proefrit te maken.
Bel ons voor een afspraak op 0522-443820 (Doorkiesnummer 1).
.
GEBBEN MOTOREN is de grootste Yamaha-exclusief dealer van Nederland met een historie die teruggaat naar 1936.
Bijna het hele segment nieuwe Yamaha's voor de weg (tevens als demo), cross, enduro, atv en bromfietsen staat op voorraad. Gebben onderscheidt zich door zijn zeer klantvriendelijke en service gerichte manier van werken waarin bijna niets onmogelijk is en wij zorgen daardoor voor zorgeloos rijplezier. Kijk zeker een keer op onze site www.gebbenmotoren.nl naar onze grote voorraad kwaliteits occassions van alle merken en neem een kijkje in onze zeer goed uitgeruste werkplaats , eventuele aanbiedingen in onze zeer uitgebreide kledingshop en onderdelen/accessoires afdeling.
Graag tot ziens ook al is het alleen voor een lekker bakkie koffie.
Opties en Accessoires:
ABS, Tankpad




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Gebben Motoren
Industrieweg 25
Rogat
Plan de route
0522-443820
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion