Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 18.490,- p/mnd klik hier
2018, 57021 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 19.450,- p/mnd klik hier
2018, 11900 Km
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 19.750,- p/mnd klik hier
2018, 27291 Km
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2018, 29962 Km
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 15.945,- p/mnd klik hier
2019, 103520 Km
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 16.495,- p/mnd klik hier
2019, 88400 Km
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2019, 87000 Km
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 16.990,- p/mnd klik hier
2019, 61202 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 17.450,- p/mnd klik hier
2019, 59520 Km
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 17.500,- p/mnd klik hier
2019, 59701 Km
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2019, 74666 Km
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 17.995,- p/mnd klik hier
2019, 53423 Km
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 17.995,- p/mnd klik hier
2019, 55599 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 17.999,- p/mnd klik hier
2019, 68560 Km
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 18.445,- p/mnd klik hier
2019, 64244 Km
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 18.488,- p/mnd klik hier
2019, 33196 Km
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2019,
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 18.990,- p/mnd klik hier
2019, 32881 Km
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 18.995,- p/mnd klik hier
2019, 32000 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 19.500,- p/mnd klik hier
2019, 31487 Km
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion