Nieuwsbrief:

Motoshop Margraten


www.motoshopmar.nl
043-4502451
Dealer van:Lid BOVAG

SUZUKI


Welkom bij MOTOSHOP MARGRATEN. Motoshop Margraten is al jaren een vertrouwd adres voor alles wat motorrijden tot een waar genoegen maakt. Wij heten U van harte welkom in onze zaak John en Tom en het Motoshop team
Alle motoren van Motoshop Margraten
17 motoren gevonden
SUZUKI V-STROM 650 XTA
SUZUKI V-STROM 650 XTA
€ 7.850,- p/mnd klik hier
2021, 21559 Km
Merkdealer
BMW R 1150 RT
BMW R 1150 RT
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2003, 45794 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 3.900,- p/mnd klik hier
2008, 12764 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX 1250 FA
SUZUKI GSX 1250 FA
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2010, 49813 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2008, 22341 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-8R
SUZUKI GSX-8R
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2024, 0 Km
Merkdealer
SUZUKI SV 650
SUZUKI SV 650
€ 8.099,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX 1250 FA
SUZUKI GSX 1250 FA
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2010, 49813 Km
Merkdealer
KAWASAKI ER 6 N ABS
KAWASAKI ER 6 N ABS
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2006, 50215 Km
BMW R 1150 RS
BMW R 1150 RS
€ 3.900,- p/mnd klik hier
2003, 30031 Km
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 11.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 1050/A
SUZUKI V-STROM 1050/A
€ 16.299,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 14.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 650 XTA
SUZUKI V-STROM 650 XTA
€ 10.399,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 1050 DE
SUZUKI V-STROM 1050 DE
€ 15.490,- p/mnd klik hier
2023, 10332 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-8S
SUZUKI GSX-8S
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2024, 1267 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 GX
SUZUKI GSX-S 1000 GX
€ 18.499,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion