Nieuwsbrief:

ENERGICA  EVA RIBELLE - 2022

4450 Km
Tricolore
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Energica Ribelle RS Tricolore

Onze Demo motoren gaan in de verkoop.
Deze prachtige Ribelle RS in de tricolore uitvoering, met gouden velgen, Ohlins vering voor en achter, key-less contactslot, handvatverwarming, en een set nieuwe Michelin Road6 GT banden. Deze motor heeft verlengde garantie op het accu pakket! 3jaar.
Nieuwprijs voor deze aangeklede uitvoering is €39.702,- inclusief btw en onvermijdelijke kosten.

(wanneer u de Ohlins optie niet wenst, kan de motor ook op de standaard vering worden afgeleverd voor €29.675,-)
Alle fiscale voordelen zijn van toepassing, MIA, KIA en VAMIL. (per 01-01-2023 zijn de mIA en de VAMIL weer terug ingevoerd)
Lage onderhoudskosten, lage gebruikskosten, geen wegenbelasting.

Wij hebben 2 van deze demos, de tweede met slechts 1850km, met alle carbon opties en stuurverhoger. Nieuw prijs van deze motor is €40.865,- Deze is in de aanbieding zoals hij nu klaar staat voor slechts €34.950,-, voor deze motor gelden dezelfde voorwaarden, ook hier kan eventueel de Ohlins vering vervangen worden voor de standaard(de prijs is dan €31650,).


Kom langs voor een proefrit!
  • Kom langs voor een proefrit!!
  • Koffie staat klaar!! 

Opties en Accessoires:
ABS, Handvat verwarming, Kofferset, Special Paint, Stalen / RVS leidingen, vering, andere / luchtvering, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BikeXperience
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2024 Motoroccasion