Nieuwsbrief:
Nieuwsbericht
16-02-2024
Motoroccasion.nl Motorplein blij met Domburg Motoren




Willem Domburg, eigenaar van Domburg Motoren, greep de kans om tijdens MOTORbeurs Utrecht op het Motoroccasion.nl Motorplein te kunnen staan met beide handen aan. Anderzijds, wij van Motoroccasion.nl zijn erg blij met de toevoeging van Domburg Motoren aan het Motorplein. Er is op het Motorplein een fantastische mix aan bedrijven en motoren te zien waaraan Domburg Motoren met jong gebruikte motoren een mooie toevoeging aan is. De motoren van Domburg Motoren worden standaard geleverd met 12 maanden garantie. Ook de service is bij dit bedrijf van een hoog niveau.

Benieuwd geworden naar de mooie kwaliteitsmotoren en de service die Domburg Motoren biedt? Spreek het team op de beurs dan gerust aan, ze zijn te herkennen aan de Domburg Motoren bedrijfskleding en te vinden in hal 10, op stand 10.A40.

Bekijk alvast de motoren van Domburg Motoren: https://www.motoroccasion.nl/.../domburg-motoren...

#Motoroccasion #DomburgMotoren #motor #MOTORbeursUtrecht

Bron: Motoroccasion.nl

Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion