De wendbare en dynamische Aprilia SR GT 200 levert onder alle omstandigheden grandioze prestaties en deelt met zijn gloednieuwe 174-cc ééncilindermotor formidabele klappen uit. Met een ongeëvenaard vermogen van 13 kW bij 8500 tpm en een koppel van 16,5 Nm bij 7000 tpm, is dit een praktische en krachtige motor die probleemloos het stadsverkeer trotseert.
De Aprilia SR GT 200 is uit voorraad leverbaar en mogelijk met financiering te betalen. Zie onderstaande link voor de financieringsmogelijkheden:
https://www.motoveda.nl/service/financieren
MotoVeda is officieel APRILIA dealer, u kunt bij ons terecht voor nieuwe voertuigen, onderhoud, accessoires, onderdelen, kleding en helmen.
U bent van harte welkom bij MotoVeda in Ede (centraal in Nederland)
Bij MotoVeda kun je gebruik maken van:
1e servicebeurt tegen een gereduceerd tarief
Inruil van de oude scooter, motor of mp3
Aankoop van accessoires voor de Aprilia SR GT 200, deze zijn in onze winkel op voorraad of snel leverbaar
Mogelijkheid om extra garantie bij te kopen
Moto Veda
Galvanistraat 55
6716 AE Ede
Telefoon: 0318-625625
Mail: info@motoveda.nl
Website: www.motoveda.nl
MotoVeda is PREMIUM dealer van Kawasaki, Vespa, Piaggio, Gilera, Aprilia en Moto Guzzi. In onze showroom (1250 m2) in Ede vind je ruim 100 nieuwe en gebruikte, motoren (motor)scooters en MP3's Ook zijn Yamaha, Honda, Kymco, Sym en Peugeot in onze showroom te vinden. Voor het huren van een MP3 of winterstalling kun je ook bij ons terecht. Voor het onderhoud van een (motor) scooter of MP3 ben je van harte welkom! Op zoek naar een passende motor-outfit of helm in onze Revit- en Macna shop helpen wij je graag. MotoVeda is sponsor van de Piaggio MP3 club en DBS club.
Een stukje historie: TRIUMPH in 1928 - In 1928 wordt Bettmann verkozen tot president van de British Cycle and Motorcycle Manufacturers and Traders Association. Het jaar daarna bereikt men de productiebovengrens van 30000 units per jaar. Het Duitse TWN wordt autonoom nadat de crash op Wall Street hier aanleiding toe geeft. TWN produceert nog verder tot 1957 en vervaardigt ook typemachines met het Triumph logo. In 1936 komt het moederbedrijf in de financiële problemen en grootste geldschieter Lloyd Bank maakt hem vice-president en zet op zijn plek ene Mr. Graham. In 1932 wordt de fietsfabriek verkocht. Triumph doet deze dagen ook enorm veel in automobielen waardoor ook de motorfietstak wat prijst moest geven in aandacht.