Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI M 1800 R INTRUDER
SUZUKI M 1800 R INTRUDER
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2006, 45446 Km
SUZUKI INTRUDER M 1800 R
SUZUKI INTRUDER M 1800 R
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2006, 23900 Km
SUZUKI M 1800 R INTRUDER
SUZUKI M 1800 R INTRUDER
€ 9.890,- p/mnd klik hier
2007, 7947 Km
Merkdealer
SUZUKI INTRUDER M 1800 R
SUZUKI INTRUDER M 1800 R
€ 9.900,- p/mnd klik hier
2009, 16600 Km
SUZUKI INTRUDER M 1800 R
SUZUKI INTRUDER M 1800 R
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2009, 25330 Km
SUZUKI M 1800 R INTRUDER
SUZUKI M 1800 R INTRUDER
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2009, 8782 Km
SUZUKI M 1800 R INTRUDER
SUZUKI M 1800 R INTRUDER
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2010, 38288 Km
Merkdealer
SUZUKI M 1800 R INTRUDER
SUZUKI M 1800 R INTRUDER
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2010, 44729 Km
SUZUKI INTRUDER M 1800 R
SUZUKI INTRUDER M 1800 R
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2010, 20520 Km
SUZUKI M 1800 R INTRUDER
SUZUKI M 1800 R INTRUDER
€ 11.290,- p/mnd klik hier
2010, 25598 Km
SUZUKI M 1800 R INTRUDER
SUZUKI M 1800 R INTRUDER
€ 11.500,- p/mnd klik hier
2012, 12775 Km
SUZUKI M 1800 R INTRUDER
SUZUKI M 1800 R INTRUDER
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2013, 99900 Km
SUZUKI INTRUDER M 1800 R
SUZUKI INTRUDER M 1800 R
€ 13.900,- p/mnd klik hier
2016, 15200 Km
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion