Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2011, 35890 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.599,- p/mnd klik hier
2011, 9413 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.950,- € 6.450,- p/mnd klik hier
2011, 16000 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 5.949,- p/mnd klik hier
2012, 34946 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2012, 15850 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.295,- p/mnd klik hier
2012, 41786 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2012, 18315 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2012, 28068 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2012, 27506 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.450,- € 6.950,- p/mnd klik hier
2012, 20000 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2013, 27580 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.190,- p/mnd klik hier
2013, 23889 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2013, 15300 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 5.900,- p/mnd klik hier
2014, 27800 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2014, 36604 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2014, 23000 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2015, 16007 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.395,- p/mnd klik hier
2015, 31179 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2015, 13505 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2016, 23878 Km
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion