Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 2.450,- p/mnd klik hier
2005, 49512 Km
SUZUKI GSF 650 S
SUZUKI GSF 650 S
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2005, 36616 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 2.990,- € 3.490,- p/mnd klik hier
2005, 52273 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2005, 32290 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 3.790,- p/mnd klik hier
2005, 21460 Km
SUZUKI GSF 650 N BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 N BANDIT ABS
€ 1.999,- p/mnd klik hier
2006, 50300 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 2.745,- p/mnd klik hier
2006, 16370 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 2.995,- p/mnd klik hier
2006, 36354 Km
SUZUKI GSF 650 N BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 N BANDIT ABS
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2006, 41471 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 1.950,- € 2.450,- p/mnd klik hier
2007, 70000 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 2.790,- p/mnd klik hier
2007, 61182 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2007, 50177 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2007, 34649 Km
SUZUKI GSF 650 N BANDIT
SUZUKI GSF 650 N BANDIT
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2007, 20927 Km
SUZUKI GSF 650 S
SUZUKI GSF 650 S
€ 2.500,- € 2.750,- p/mnd klik hier
2008, 29990 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2008, 51801 Km
SUZUKI GSF 650 SA ABS
SUZUKI GSF 650 SA ABS
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2008, 18216 Km
SUZUKI BANDIT 650 SA
SUZUKI BANDIT 650 SA
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2008, 20543 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2009, 33728 Km
SUZUKI BANDIT 650 S
SUZUKI BANDIT 650 S
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2011, 35730 Km
Een stukje historie: APRILIA in 2002 - In het begin van de MotoGP tijdperk creƫert Aprilia de RS3 Cube. De drie-cilinder racer wordt gereden zonder veel succes door Colin Edwards en Nori Haga. Het is de meest krachtige en in veel opzichten de meest geavanceerde van de eerste generatie MotoGP machines, ontwikkeld door Cosworth en op basis van F1 auto-technologie met pneumatische kleppen en fly-by-wire gasklep. De samenwerking met de F1 techneuten verloopt slecht omdat ze uiteindelijk niet genoeg van motoren begrijpen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion