Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2017, 45823 Km
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
€ 7.449,- p/mnd klik hier
2017, 21668 Km
SUZUKI GSX-S 750 A
SUZUKI GSX-S 750 A
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2017, 33955 Km
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2017, 2783 Km
SUZUKI GSX-S 750 A
SUZUKI GSX-S 750 A
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2018, 28673 Km
SUZUKI GSX-S 750 A
SUZUKI GSX-S 750 A
€ 6.450,- € 7.450,- p/mnd klik hier
2018, 45000 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
€ 7.495,- p/mnd klik hier
2018, 9676 Km
SUZUKI GSX-S 750 A
SUZUKI GSX-S 750 A
€ 7.500,- p/mnd klik hier
2018, 10256 Km
SUZUKI GSX-S 750 A
SUZUKI GSX-S 750 A
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2018, 18463 Km
SUZUKI GSX-S 750 A
SUZUKI GSX-S 750 A
€ 8.300,- p/mnd klik hier
2018, 18400 Km
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2019, 30565 Km
SUZUKI GSX-S 750 A
SUZUKI GSX-S 750 A
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2019, 26568 Km
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
€ 7.488,- p/mnd klik hier
2020, 24562 Km
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
€ 7.250,- € 7.750,- p/mnd klik hier
2020, 28000 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 750 A
SUZUKI GSX-S 750 A
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2020, 19800 Km
SUZUKI GSX-S 750 A
SUZUKI GSX-S 750 A
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2020, 17902 Km
SUZUKI GSX-S 750 A
SUZUKI GSX-S 750 A
€ 8.445,- p/mnd klik hier
2020, 13090 Km
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
€ 8.549,- p/mnd klik hier
2020, 7115 Km
SUZUKI GSX-S 750 ZA
SUZUKI GSX-S 750 ZA
€ 8.790,- p/mnd klik hier
2020, 20753 Km
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2020, 10375 Km
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion