Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2023, 12800 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2023, 3364 Km
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 10.400,- p/mnd klik hier
2023, 9300 Km
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 10.590,- p/mnd klik hier
2023, 3014 Km
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 10.790,- p/mnd klik hier
2023, 6248 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2023, 18000 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2023, 14572 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 12.699,- p/mnd klik hier
2023,
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2024, 7519 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 10.900,- p/mnd klik hier
2024, 14041 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2024, 13000 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2024, 9502 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2024, 4399 Km
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2024, 4136 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 11.499,- p/mnd klik hier
2024,
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 11.750,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2024, 10628 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 11.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 11.250,- € 11.999,- p/mnd klik hier
2024, 199 Km
Merkdealer
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion