| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Origineel nederlands geleverde Tuono V4 1000 RR in een pracht staat met de boekjes en sleutels!
Voorzien van alarm!
We zijn veel onderweg om auto's en motoren in te kopen. Hierdoor werken wij op afspraak.
Bij serieuze interesse is een bezichtiging 's avonds ook mogelijk.
Op zondag ben ik gesloten en niet bereikbaar.
Bij interesse liefst even bellen of Whatsappen. Mailen mag uiteraard ook.
Bieden zonder bezichtiging is niet zo zinvol. Uiteindelijk moet u hem toch eerst bekijken lijkt mij.
U kunt uw huidige auto, motorfiets of bedrijfsbus gewoon inruilen.
Heeft u een caravan of camper in te ruilen? Ook daar kan ik wellicht wel een bod op uit brengen!
De tenaamstelling van uw nieuwe auto en het vrijwaren van uw huidige auto kan ik voor u regelen.
Ook voor auto / motor inkoop kunt u bij ons terecht.
U ontvangt dan direct contant geld en een vrijwaring.
(INKOOP VERKOOP VERKOPEN GEVRAAGD TAXATIE)
Bel voor meer info met het onderstaande telefoonnummer of vul het taxatie formulier in op onze website.
Bezoekadres:
MG Automotive
Donkervoortlaan 22
3261 NH OUD-BEIJERLAND
0186-510001
Opties en Accessoires: ABS, Alarm, Quickshifter, Rijmodi
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | Aprilia longitudinale 65 ° V-4 cilinder, 4-takt, vloeistofkoelsysteem, dubbele bovenliggende nokkenassen (DOHC), vier kleppen per cilinder |
| Boring x slag | 81 mm x 81 mm |
| Cilinder inhoud | 1.077 cc |
| Comp. verhouding | |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | 4 Weber-Marelli 48-mm gasklephuizen met 4 injectoren en Ride-by-Wire-motormanagement van de nieuwste generatie |
| Ontsteking | Digitaal Megneti Marelli systeem |
| Vermogen | 175 pk / 129 kW bij 11.000 tpm |
| Max. koppel | 121 Nm bij 9.000 tpm |
| Koppeling | Nat, Multiplaat |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | Ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 18.5 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | |
| Frame | Aluminium dual-beam chassis met geperste en gegoten plaatelementen |
| Vering voor | Upside-down Sachs vork 43mm, Ohlins vork met TIN behandeling |
| Vering achter | Dubbele aluminium swingarm, Verstelbare Sachs Monoshock |
| Remmen voor | 330mm Dubbele zwevende schijven, Brembo M50 Monobloc met vier 30mm zuigers |
| Remmen achter | 220mm Schijf, Brembo remklauw met twee 32mm zuigers. |
| Voorband | 120/70 ZR 17 |
| Achterband | 190/55 ZR 17 |
| Wielbasis | 1.450 mm |
| Lengte | 2.070 mm |
| Breedte | 810 mm |
| Hoogte | |
| Zithoogte | 825 mm |
| Drooggewicht | 209 kg |
| Leverbare kleuren | |
| Beschrijving | |
MG Automotive is uw partner voor al uw automotive gerelateerde vragen en onstaan vanuit pure passie voor auto`s en motoren alles wat daarmee te maken heeft. Wij hebben meer dan 20 jaar ervaring op dit gebied en zijn thuis in alle gebieden op automotive vlak. Wij onderscheiden door ons enthausiasme en betrokkenheid. Alleen 100% tevredenheid is voor ons genoeg. Voor al uw autozaken kunt u bij ons terrecht zoals bijvoorbeeld:
* Voor de aanschaf van uw nieuwe auto of motor.
* Voor de aanschaf van uw gebruikte auto of motor.
* Voor de verkoop van uw auto of motor
* Voor de inkoop van een auto of motor.
* Voor consignatie verkoop.
* Voor aankoop begeleiding.
* Voor uw wagenparkbeheer.
* Voor onderhoud.
* Voor al uw vragen over leasing
* Voor een second opinion.
Mocht u vragen hebben bel gerust of vult het contactformulier in.
Tel.: 0186-510001
 |
MG Automotive |
|
Donkervoortlaan 22
Oud-Beijerland
Plan de route
|
 |
0186-510001
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets
te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW ,
die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide,
waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken