| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Leuke R 1200 RT
- ABS
- Handvatverwarming
- Zadelverwarming
- Kofferset
Motor Outlet Deventer – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | lucht/olie gekoelde 2 cilinder viertakt boxer |
| Boring x slag | 101 mm x 101 mm |
| Cilinder inhoud | 1.170 cc |
| Comp. verhouding | 12.0:1 |
| Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
| Brandstof toevoer | electronische injectie |
| Ontsteking | electronisch two spark |
| Vermogen | 110 pk / 82 kW bij 7500 tpm |
| Max. koppel | 115 Nm bij 6000 tpm |
| Koppeling | meervoudige natte platen |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 27 liter |
| Topsnelheid | > 200 km/u |
| ABS | |
| Frame | 3-delig, voor- en achterframe en meedragende motor |
| Vering voor | |
| Vering achter | |
| Remmen voor | dubbele 320 mm schijven, vier zuiger remklauw |
| Remmen achter | enkele 265 mm schijf, éénzuigerremklauw |
| Voorband | 120/70-17 |
| Achterband | 180/55-ZR 17 |
| Wielbasis | 1480 mm |
| Lengte | 2230 mm |
| Breedte | 905 mm |
| Hoogte | 1.430 mm |
| Zithoogte | 820 mm |
| Drooggewicht | 229 kg |
| Leverbare kleuren | |
| Beschrijving | |
 |
Motor Outlet Deventer |
|
Deventerweg 6
Bathmen
Plan de route
|
 |
06-38357616
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Low Rider" betekent: Fabrieksbenaming van het model dat Harley-Davidson in 1977 uitbracht met het typenummer FXS-1200. Het was een rank vormgegeven model met een 1200CC V-twin kopklep motorblok van het type Shovelhead, dat herkenbare trekÂken vertoonde van de stilering uit de toenmalige Amerikaanse bikers-scene, zoals een lage zitpositie (verantwoordelijk voor de naam Low Rider) en een kort strak stuur. In haar eigen publikaties gaf de fabriek toe dat ze blijvend oog had gekregen voor de wens van het publiek om op dergelijke gestileerde Harley’s te rijden. De Low Rider was daarmee het eerste model in het custom-genre, dat de fabriek daarna verder in haar proÂgramma zou uitbreiden. De Low Rider wordt nog steeds geÂmaakt, zij het voorzien van het moderne Evolution motorblok.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SUZUKI