Nieuwsbrief:

CFMOTO  675 NK - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Grey
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
cfmoto - 675-nk
cfmoto - 675-nk
cfmoto - 675-nk
cfmoto - 675-nk
cfmoto - 675-nk
cfmoto - 675-nk
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Eind van het jaar prijs! Gebaseerd op geen-inruil :)

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 

Op de EICMA breekt CFMOTO door in het naakte segment met de nieuwe 675NK. De agressieve styling, ontworpen door Modena40 studio, onthult de 675 cc DOHC driecilinder motor. Dit blok levert 90 pk vermogen en 70 Nm koppel. De transmissie heeft een zesversnellingsbak met Quick Shifter en een slipkoppeling.

Het zeer sterke stalen perimeterframe is gecombineerd met een lichtgewicht aluminium achterbrug, afgeleid van zijn sportievere broer. De 675NK behoudt een wielbasis van 1400 mm, maar heeft specifieke chassisafmetingen, met een balhoofdhoek van 26,5° en een naloop van 94 mm. De vering van het merk KYB is zowel voor als achter verstelbaar.

Het remsysteem van J. Juan bestaat uit een paar radiaal gemonteerde remklauwen met vier zuigers op remschijven van 300 mm aan de voorkant, terwijl de remschijf aan de achterkant een remschijf van 220 mm heeft met een remklauw met één zuiger. De zithoogte is 810 mm, waardoor de naked bike met een drooggewicht van 175 kg goed manoeuvreerbaar is.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Motorzaak
Veemarkt 165
Amsterdam
Plan de route
020-6945087
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 1972 - In 1972, na het succes in Amerika in de begin jaren zestig met de Scramblers wilde Ducati verder met de succesformule als toegepast in het thuisland, in het bijzonder met de desmodromische 450. Aan het einde van de jaren zestig was er een ware explosie van zogeheten 'maxibikes'. En opnieuw had ontwerper Taglioni voor Ducati een winnend wapen achter de hand. Op 23 april 1972 arriveerde Ducati weer op de racebaan. Ditmaal op de Imola 200 Miles met een nieuwe tweecylinder desmodromic 750. Bestuurd door Paul Smart en Bruno Spaggiari waren deze goed voor een eerste en tweede plaats. De exceptionele 750 Supersport werd daarop uitgebracht als uitloper van deze spectaculaire overwinning.
© 2000 - 2025 Motoroccasion