Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
-- Nieuw binnen, meerdere foto's volgen ! --
KTM 1290 SUPERDUKE R
Bouwjaar 2016
36659 km
Zeer nette Superduke R. Voorzien van SC Project uitlaat, Korte plaathouder, PowerParts hendels en reservoirdeksels.
09-2022 / 32000 km: Groot onderhoud (dealer)
Afgeleverd inclusief:
- Onderhoudsbeurt
- Nieuwe achterband
Inclusief:
- 3 maanden garantie.
- 10 dagen Allrisk verzekering. (* Vraag naar de voorwaarden)
---------------------------------------------------------
Voorzien van:
- SC Project uitlaatdemoer
- Korte kentekenplaathouder
- PowerParts verstelbare hendels
- PowerParts reservoirdeksels
- ABS + Tractioncontrol
- Rijmodi
- Bar-end spiegel
---------------------------------------------------------
- 10 dagen gratis Allrisk verzekering.(* vraag naar de voorwaarden)
- Financiering mogelijk.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is mogelijk tegen handelsprijzen.
Ook voor onderhoud, reparatie en bandenservice kunt u bij ons terecht.
Levering aan huis mogelijk.
Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch, per email of middels Whatsapp contact met ons opnemen.
Zie onze website www.motomondial.nl voor meer foto's in hoge resolutie.
Openingstijden:
Ma 09:00 - 17:00
Di 09:00 - 17:00
Woe 09:00 - 17:00
Do 09:00 - 17:00
Vrij 09:00 - 17:00
Za 10:00 - 12:00 / 13:00 - 17:00
Let op! Het bezoek van onze showroom en werkplaats is altijd op afspraak.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Twincilinder, 4-takt, V 75° |
Boring x slag | 108|71 |
Cilinder inhoud | 1301 |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | Electrisch |
Vermogen | 180|127|8870 |
Max. koppel | 100|7000 |
Koppeling | Meervoudige oliebadkoppeling, hydr. bediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, klauwkoppeling |
Verhouding | |
Overbrenging | X-Ring 5/8 x 5/16" |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Buisframe van chroommolybdeen staalbuizen, geëloxeerd |
Vering voor | WP USD Ø 48 mm |
Vering achter | WP monoshock |
Remmen voor | 320 mm, 2 x Brembo monoblock four-piston radial fixed calliper, brake discs, floating |
Remmen achter | 240 mm, Brembo twin-piston fixed calliper, brake disc |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1482 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 835 |
Drooggewicht | 189 |
Leverbare kleuren | Zwart, Oranje |
Beschrijving | Met de KTM 1290 SUPER DUKE R bekroont KTM haar legendarische Naked Bike-serie met een machine die het begrip Streetfighter herdefinieert. Eén blik op de indrukwekkende specificaties en het agressieve design volstaat: de 1290 R is de extreemste Super Duke aller tijden. De ongeëvenaarde prestaties in combinatie met de instelbare rijmodi en de PowerParts-setups staan borg voor weergaloze veelzijdigheid en puur rijgenot - in de stad en op het circuit. En overal daartussenin. De nieuwe KTM 1290 SUPER DUKE R is de gedroomde belichaming van de KTM-filosofie: grenzeloos vermogen, ongehoorde precisie, perfecte ergonomie, topkwaliteit componenten, geen gram teveel... Kortom: "Ready to Race"! De KTM 1290 SUPER DUKE R – High-tech in een agressief design met ongekende functionaliteit en messcherpe sportiviteit, teruggebracht tot de essentie. De nieuwe KTM 1290 SUPER DUKE R combineert optimale prestaties met maximale veiligheid, met ultiem rijplezier als resultaat. |
 | Oudemolen, Noord-Brabant |
 | 0653836218 |
Wist u dat: In de motortaal "Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber of Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het maken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introductie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitgevoerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich overigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon veranderen. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de Engelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motorfiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken