Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  750 NEVADA - 1993

Garantie: Nee
17845 Km
WIT
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Referentienummer: 277

Deze prachtige Moto Guzzi heeft alles mee. Hij zit strak in zijn unieke witte lak, is een originele Nederlander, heeft een lage km stand en is in onze motorwerkplaats technisch in prima staat gemaakt, hierbij zijn de carburateurs gereviseerd, de benzinekranen vernieuwd, de tank gereinigd en gecoat, de remmen zijn in orde gemaakt en voorzien van nieuwe achterremblokken en de knipperlichten en accu zijn vernieuwd. Goed voor jarenlang rijplezier dus.

Deze motor wordt voor de vermelde prijs netjes rijdend en in goede staat afgeleverd doch zonder onderhoud en garantie. Wilt u meer zekerheid en langer rijplezier dan raden wij u een afleverpakket aan, bestaande uit een grote onderhoudsbeurt en 3 maanden volledige Bovag-garantie. Voor dit pakket vragen wij € 595,-

U koopt bij een betrouwbare en gezellige buurtgarage uit Noordwijkerhout, een Bovag-bedrijf en Vakgarage voor auto's en motoren, welke goed staat aangeschreven en al 40 jaar voor iedereen klaar staat.

Belt u even voor u komt kijken, dan zorgen we dat de auto of motor, de koffie en de juiste persoon voor u klaar staat.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Diesveld VMS
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion