Nieuwsbrief:

RIEJU  MR 250 RACING - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
GROEN ZWART
Vermogen:
5 kW
Teller:
66 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Nee
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Wilt u nou ook een kwalitatief goede enduro met uitstekende prestaties, voor een goede prijs sla dan uw slag.
Deze 300 2takt doet niets onder alle andere merken. A kwaliteit afgemonteerd. 

- 1e Eigenaar (nieuw verkocht)
- 66 KM oud 
- Niet van nieuw te onderscheiden 
- Kenteken 2025
– Excel wielen
– KYB vering
– V-force 4 membraam
– Carter beschermer

€8750.- Rijklaar inclusief BTW BPM en Leges  NORMAAL €10000.-
Inclusief 5 dagen verzekering
2 Jaar fabrieksgarantie
Inruil mogelijk
Wilt u meer informatie neem dan contact op met : 06-55533983 of 0314-631080

Motor

  • Motor                            2-takt Eencilinder, vloeistofgekoeld
  • Cilinder inhoud           249,5 cc
  • Boring x slag                72 x 72 mm
  • Starter                           Kickstarter (nieuwe hendel) en elektrisch
  • Ontsteking                    Elektronisch – Euro5
  • Versnellingsbak          6 versnellingen versnellingsbak met voetbediening
  • Carburateur                 KehinPWK38
  • Koppeling                    Multidisc in oliebad. Magura koppelingspomp
  • Inlaat systeem            Directe membraanklep VForce 4
  • Uitlaat                          Oxa

Chassis

  • Frame                          Middenframe in chroom-moly-stalen frame
  • Subframe                    Aluminium
  • Achterbrug                 Aluminium en koppelingssysteem
  • Voorvork                    KYB ø48 mm, AOS-systeem, gesloten cartridge
  • Schokdemper            Schokdemper met gastank KYB
  • Stuur                           Neken Variabele diameter
  • Bodywork                   Onbreekbaar kunststof

Wielen

  • Velg – band                Voorzijde: Excel 1.6 x21 – 90/90 – 21 M/C 54R Michelin Enduro Medium F TT
  • Velg – band                Achter: Excel 2,15 x 18 – 140/80 – 18 70R Michelin Enduro Medium R TT
  • Type velg                   Excel velg, aluminium gestraald

Remmen 

  • Voor rem                    Nissin Remklauw voor; NG Schijf Ø260 mm
  • Achterrem                  Nissin Remklauw achter; NG Schijf Ø220 mm

Dimensies 

  • Dimensies                 Lengte x breedte x hoogte: 2145 x 810 x 1235 mm
  • Wielbasis                   1.480mm
  • Brandstof                  9,8 L
  • Droog gewicht          105 kg
  • Buddyhoogte            950 mm

 

  • Overveld Off Road Parts is een toonaangevende motorzaak met meer dan 25 jaar ervaring in de branche. Als officiële dealer van RIEJU en leveren ook topmerken zoals SUZUKI, KAWASAKI, HONDA, GASGAS, KTM, HUSQVARNA, YAMAHA, BETA, MASH en FANTIC, bieden wij een uitgebreid assortiment aan motoronderdelen, accessoires en uitrusting.

    Bij Overveld Off Road Parts geloven we in het bieden van een uitgebreid assortiment aan motoronderdelen, accessoires en uitrusting om aan de behoeften van zowel professionele rijders als hobbyisten te voldoen. Onze expertise stelt ons in staat om advies op maat te geven en de juiste producten aan te bevelen die passen bij de specifieke wensen en eisen van onze klanten.

    Als een bedrijf dat gedreven wordt door passie voor off-road motorrijden, streven we ernaar om een gemeenschap van enthousiaste rijders te ondersteunen door middel van evenementen, workshops en het delen van kennis. Ons toegewijde team staat altijd klaar om onze klanten te helpen en te inspireren om het beste uit hun off-road avonturen te halen.

    Bij Overveld Off Road Parts is klanttevredenheid onze hoogste prioriteit en we streven er voortdurend naar om onze diensten te verbeteren en ons assortiment uit te breiden om aan de veranderende behoeften van de off-road motorrijders te voldoen. We kijken ernaar uit om u te verwelkomen in onze winkel en u te helpen bij het realiseren van uw off-road dromen.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Overveld Parts
Dorpsstraat 36
Halle
Plan de route
0314-631080
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion