Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CONTINENTAL GT - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
Wit / Zwart
Vermogen:
34 kW
Teller:
10.234 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Royal Enfield Continental GT

Prachtige uitvoering
( Met de gepolijste carters en chrome uitlaten)
Mooie km stand
Motor verkeert in een keurige staat, lakwerk perfect
Is correct gereden
Helemaal orgineel
 
  • We zijn CF Moto, Benelli en Morbidelli dealer.

    We hebben van diverse modellen - ook in de showroom - demo's voor u klaar staan.

    Onze openingstijden zijn:

    Maandag      09.00/18.00
    Dinsdag        09.00/18.00
    Woensdag    09.00/18.00
    Donderdag   09.00/18.00
    Vrijdag          09.00/18.00
    Zaterdag       09.00/17.00

    Contactgegevens:

    Langenberg Motors 
    Printer 11
    7741 ME Coevorden
    0524-524977
    info@langenbergmotors.nl
    www.langenbergmotors.nl





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Langenberg Motors
Printer 11
Coevorden
Plan de route
0524-524977
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion