Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

VESPA  PRIMAVERA 125 3V - 1981

Bouwjaar:
1981
Kleur:
Zilver
Vermogen:
8 kW
Teller:
6.000 Km
Rijbewijs:
A1
Garantie:
Ja
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Unieke Vespa,          Zeeeeeeer zeldzaam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mogelijk 1 van in Nederland
 
  • We zijn CF Moto, Benelli en Morbidelli dealer.

    We hebben van diverse modellen - ook in de showroom - demo's voor u klaar staan.

    Onze openingstijden zijn:

    Maandag      09.00/18.00
    Dinsdag        09.00/18.00
    Woensdag    09.00/18.00
    Donderdag   09.00/18.00
    Vrijdag          09.00/18.00
    Zaterdag       09.00/17.00

    Contactgegevens:

    Langenberg Motors 
    Printer 11
    7741 ME Coevorden
    0524-524977
    info@langenbergmotors.nl
    www.langenbergmotors.nl





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Aanbieder
Langenberg Motors
Printer 11
Coevorden
Plan de route
0524-524977
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italiƫ. Voor privƩrijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in Italiƫ diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiƫnte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
© 2000 - 2025 Motoroccasion