Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Rauwe power in een strak naked jasje, puur rijplezier op elke rit.
Motor Outlet Deventer – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Viertakt, viercilinder lijnmotor, DOHC |
Boring x slag | 77 mm x 77 mm |
Cilinder inhoud | 998 cc |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | 5 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | TCI (digitaal) |
Vermogen | 150 pk / 110.3 kW bij 11000 tpm |
Max. koppel | 106 Nm bij 8000 tpm |
Koppeling | natte meerplatenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.533 |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 liter |
Topsnelheid | 255 km/u |
ABS | optie |
Frame | aluminium die cast frame |
Vering voor | Telescoop up-side-down |
Vering achter | Monocross |
Remmen voor | Dubbele schijfrem, Ø320 mm |
Remmen achter | Schijfrem, Ø245 mm |
Voorband | 120/70 ZR17 (58W) |
Achterband | 190/50 ZR17 (73W) |
Wielbasis | 1460 mm |
Lengte | 2140 mm |
Breedte | 770 mm |
Hoogte | 1205 mm |
Zithoogte | 815 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Yellow, Midnight Black, Silver Tech |
Beschrijving | Voor de fonkelnieuwe FZ1 begonnen we met het belangrijkste - we gaven deze motor het hart van een R1. Daarna hebben we dit inmiddels legendarische supersportblok getuned voor meer allround gebruik. Vervolgens is het in het meest geavanceerde streetbike frame gehangen dat we ooit gemaakt hebben. |
 |
Motor Outlet Deventer |
|
Deventerweg 6
Bathmen
Plan de route
|
 |
06-38357616
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SUZUKI