Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

YAMAHA  TRACER 900 GT - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
Zwart
Vermogen:
Teller:
47.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Yamaha Tracer 900 GT,

07-2020,

zeer nette motor,

3-delig kofferset in kleur,

hoge ruit, in hoogte verstelbaar,

middenbok,

handvatverwarming,

cruisecontrole,

incl. beurt; olie, oliefilter, luchtfilter, bougie's, kleppen gecontroleerd, kettingset, remtangen gereinigd, remvloeistof, koelvloeistof, voorband.....opstappen=rijden=geen onvoorziene kosten!!

GEEN AFLEVERINGSKOSTEN!!!!!!

GARANTIE!!!!!


ZONDER AANBETALING IS RESERVEREN NIET MOGELIJK, OP BIEDINGEN / VRAGEN:WAT IS DE UITERSTE PRIJS, WORDT NIET GEREAGEERD!!

Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Bagagerek, Boordcomputer, Cruise control, HANDKAPPEN, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, Kofferset, MIDDENBOK, Originele uitlaat, quickshifter, runninglights, Topkoffer, VALBEUGEL, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ron van der Plaats Motoren
Noordelijke dwarsweg 98
Zevenhuizen
Plan de route
0180-633972
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion